יזמות | התחדשות עירונית

התחדשות עירונית.

אנחנו עובדים מול בעלי נכסים וערים על מנת ליצור ארכיטקטורה שחוגגת את הסביבה שלה.

קבוצת דוידוף יוזמת נדלן כבר מעל חמישים שנה, בשנים האחרונות עקב חקיקת הממשלה גדלה ההתחדשות עירונית ותפסה נתח נכבד מפעילות הקבוצה. הניסיון הרב וההתמחות בצדדים הרבים המרכיבים את הפרויקטים אם בנושא העיצוב האדריכלי או בנושא הבינוי אנחנו כאן והכל נמצא תחת קורת גג אחת אנו מציעים לקהל לקוחותינו את הניסיון הרב שצברנו כמו גם את ההקפדה על בניה נכונה ותכנון מדויק. נקודת המבט שלנו היא היופי שבהתחדשות עירונית שוכן הכוח להשפיע על המבנה שאתה מקים, ובאותו זמן על המבנה להשפיע על המרקם העירוני. בזמן שאתה מקבל השראה מהסביבה שלך ונשאר נאמן לה לחלוטין.

ניסיון

עם ניסיון בבניה של מעל 50 שנה המתחיל משנות השבעים, וכניסה לשוק החדש של התחדשות עירונית מביאה קבוצת דוידוף ניסיון בניהול פרויקטים מתחילתם ועד מסירה ללקוחות, ניהול אנשים וצווים, ניסיון בניהול פיננסי וליווי אשראי…וכמובן הניסיון מלמד שההון האנושי הוא דבר החשוב ביותר שקיים בחברה.

מקצועיות

השילוב בין עבודת השטח בתחום הבניה ובין “האקדמיה” בתחום האדריכלות והפרטים מביא מכלול אשר עוטף את הפרויקט כמעט בכל מרכיביו. המחשבה בתכנון עם יכולת ראיה לביצוע עדיין בשלב הנייר מוביל לרמת ביצוע גבוה ביותר אשר ניכר בפרטים הגלויים וגם הסמויים מין העין.

איכות

בקבוצת דוידוף ניתן מענה בשלב התכנון וכמובן גם בשלב הביצוע שילוב בין השניים יוצר דיאלוג המפרה את הפרויקט ומביא לרמות גימור גבוהות ולהקפדה מהאלמנטים הגדולים ביותר ועד לפרטים המדויקים ביותר. איכות בטיב ואיכות בעיצוב הן אבני יסוד בקבוצת דוידוף.

הפרויקטים שלנו

לשאלות נוספות או לקבלת פרטים על פרויקטים שהושלמו, אנא צרו קשר.